Customer Service Representative
Legrand je svetový špecialista pre elektrické inštalácie a digitálne systémy budov, na Slovensku má svoje úspešné obchodné zastúpenie už od roku 1996.
Do nášho menšieho tímu zákazníckeho servisu hľadáme novú posilu, ktorá nám pomôže so zastrešením agendy ako je:
- Spracovávanie objednávok
- Poskytovanie informácií o stave skladových zásob, stave objednávok a termínoch dodania
- Spracovanie potvrdení objednávok
- Denná komunikácia (emailom, telefonicky) so zákazníkmi, poskytovateľmi logistických služieb a dodávateľmi tovaru
- Sledovanie nedodaného tovaru a hľadanie riešení v spolupráci s dodávateľmi
- Riešenie reklamácií dodávok
Čo by mal ideálny kandidát spĺňať:
- Min. stredoškolské vzdelanie s maturitou
- Anglický jazyk – Stredne pokročilý (B2)
- Skúsenosti s prácou v MS Excel – Pokročilý
- MS Outlook – Pokročilý
- Schopnosť pracovať pod tlakom
- Schopnosť logicky myslieť
- Komunikatívnosť, dôslednosť, odolnosť – dobré zvládanie stresu
- Prax v logistike je výhodou
- Práca je vhodná aj pre absolventa
Čo kandidátovi vieme ponúknuť:
- Zázemie v stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- Príjemné pracovné prostredie, prevažne mladý kolektív
- Dobré finančné ohodnotenie + 13. plat
- Týždeň dovolenky naviac
- 1x týždenne homeoffice
- 2x ročne sickday
- Príspevok na stravovanie
- Príspevok na dôchodkové sporenie
- Životné a úrazové poistenie
- Sociálny fond
- Online konzultácie so psychológom