PRIDAŤ OTÁZKU NA LEGRANDFORUM.sk

Meno *
E-mail *
Telefón *
Informácia o telefónnom čísle nebude zverejnená,
slúži iba na interné účely pre potrebu ďalšej konzultácie.
Zaradenie *
Nadpis *
Otázka *
 
  polia označené * sú povinné

Voľné pracovné ponuky

Obchodný reprezentant pre Žilinský kraj

 

Legrand je jeden zo svetových lídrov v oblasti elektrických a informačných infraštruktúr budov (obytné, administratívne, priemyselné). Do nášho obchodného týmu hľadáme človeka na pozíciu Obchodný reprezentant / Sales Representative pre región Žilinský kraj. Pozícia je vhodná pre juniora aj seniora, pracovné úlohy budú adekvátne upravené. Jedná sa o komplexnú obchodnú pozíciu. Hlavnou úlohou je rozvíjať a budovať pozície Legrand v uvedenom regióne. Máš koncepčné myslenie, chuť obchodovať, si kreatívny, máš vzťah k technike? Ak áno, táto pozícia je ideálna pre teba. Pracovné úlohy sú pestré, starostlivosť o priamych klientov (distribučná sieť), maloobchody v regióne, komunikácia s realizačnými spoločnosťami, projetantmi elektro, výrobcami rozvádzačov. Taktiež obchodné jednania na vyššej úrovni (gen. dodavatelia, investori). Spolupráca na pripravovaných a realizovaných projektoch v regióne.

 

Náplň práce


  • Starostlivosť o distribučnú sieť a zverených klientov.
  • Obchodná činnosť vedúca k zvyšovaniu obratu.
  • Informácie o nových výrobkoch, technická podpora.
  • Realizácia obchodných akcií.
  • Obchodná starostlivosť pre klientov (vybavenie tech. dokumentáciou, katalógmi, vzorkami a podpornými prostriedkami.
  • Školenia personálu,
  • Sledovanie obratov za účelom dosiahnutia stanovených cieľov, monitorovanie platieb a realizácie obchodnej zmluvy.
  • Návrh obchodných podmienok.
  • Vyhľadávanie, sledovanie a ovplyvňovanie projektov za účelom predaja výrobkov spoločnosti.
  • Vytváranie cenových ponúk pre klientov v rámci stanovených pravidiel.
  • Obchodná činnosť vyplývajúca z marketingového plánu, obchodné návštevy ostatných partnerov (investori, projekcia, architekti,veľkoobchod, inštalačné spoločnosti, výroba rozvádzačov…).
  • Evidencia obchodných návštev a aktivít k projektom v systéme Salesforce.
  • Prieskum trhu a odovzdávanie príslušných poznatkov product managerom.
  • Spoluúčasť na obchodných a propagačných akciách.
  • Spoluúčasť pri školeniach klientov
  • Budovanie a udržiavanie profesionálnych vzťahov s obchodnými partnermi
  • Obchodná spolupráca s obchodným týmom (BDM, key account a regionálni obchodníci)
 

Zamestnanecké výhody, benefity


  • Prostredie silnej a stabilnej medzinárodnej spoločnosti
  • Motivačná viaczložková mzda (viaczložková mzda + ročný bonus )
  • 13. plat
  • Zaujímavá, rôznorodá a samostatná náplň práce
  • Interné a externé školenia
  • Sociálny fond a iné príspevky
  • Služobný automobil
  • Teambuildingové akcie
  • Dobrý kolektív
  • a iné benefity
 

Požiadavky na zamestnanca kandidát na obchodného reprezentanta


  • koncepčné myslenie
  • zameranie na strategické ciele
  • dobré komunikačné schopnosti
  • obchodné vedomosti, ideálne z oblasti elektro
  • skúsenosť s podobnou pozíciou je výhodou
  • príjemný a zdvorilý prejav, profesionálne a reprezentatívne vystupovanie
  • pozitívny, proaktívny, systematický prístup k práci a zvereným úlohám
  • samostatnosť
  • odolnosť voči stresu
  • ochota cestovať
  • angličtina na pokročilej úrovni
  • minimálne požadované vzdelanie:  stredoškolské s maturitou
  • počítačové znalosti: Microsoft Excel, Word, Power Point
  • vodičský preukaz skupina: B
 

Postup výberového procesu


  1. screening životopisov
  2. osobné stretnutie s obchodným riaditeľom, s vedúcim tímu regionálnych obchodníkov
  3. osobné stretnutie s country managerom (konateľom)


Adresa spoločnosti:


Kontakt:
E-mail: kontakt.bratislava@legrand.sk
 

Obchodný asistent / asistentka

 

Legrand je jeden zo svetových lídrov v oblasti elektrických a informačných infraštruktúr budov (obytné, administratívne, priemyselné). Hľadáme do nášho kolektívu milého, komunikatívneho, šikovného človeka, ktorý bude podporovať náš obchodný tím na pozícii obchodný asistent. Ak máš chuť učiť sa novým veciam, máš proaktívny prístup k práci, si precízny a máš rád výzvy, pošli nám svoje CV. Hlavnou úlohou je podpora obchodného tímu, spolupráca s ostatnými oddeleniami a komunikácia s klientmi.

 

Náplň práce


  • Organizačná a informačná podpora obchodného oddelenia (obchodného riaditeľa, vedúcich tímov a obchodných reprezentantov) a koordinácia aktivít v rámci obchodného oddelenia, ako i obchodného oddelenia vo vzťahu k ostatným oddeleniam a zamestnancom spoločnosti.
  • Spracovanie vstupných dát a evidencia cenových ponúk (elektronická a papierová archivácia podkladov).
  • Informácie klientom o pripravovaných akciách v súlade s marketingovým plánom.
  • Spracovanie požiadaviek zamestnancov, objednávanie, vydávanie a evidencia propagačných materiálov (tovarových vzoriek).
  • Spolupráca pri údržbe a aktualizácii dát k projektom a databázy klientov v Salesforce.
  • Spolupráca pri organizovaní obchodných akcií (školenia, prezentácie, launching, reprezentačné akcie, výstavy ...).
  • Interný reporting týkajúci sa obchodného tímu pre obchodného riaditeľa.
  • Spolupráca pri príprave a vyhodnocovaní obchodných výsledkov spoločnosti.
  • Administratívna podpora obchodného oddelenia a riaditeľa spoločnosti.
  • Vedenie databázy cenových ponúk.
  • Úzka spolupráca s ostatnými oddeleniami spoločnosti (marketing, logistika, financie, technické oddelenie).
  • Práca na ďalších úlohách a samostatných projektoch, definovaná po zaškolení do hlavnej pracovnej náplne.
 

Zamestnanecké výhody, benefity


  • Motivačná viaczložková mzda
  • Sociálny fond a iné príspevky
  • Mobilný telefón
  • Multisport karta
  • Teambuildingové akcie
  • Možnosť využívať cudzie jazyky
  • Príjemné pracovné prostredie a kolektív
 

Postup výberového procesu


  1. screening životopisov
  2. osobné stretnutia s obchodným riaditeľom a vedením spoločnosti
  3. osobné stretnutie s country managerom (konateľom)

Budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov

 
 

Požiadavky na zamestnanca


Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

  • stredoškolské s maturitou
  • nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
  • vysokoškolské I. stupňa
  • vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

  • Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Vodičský preukaz

  • B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • koncepčné myslenie
  • kreativita
  • organizačné schopnosti
  • dobré komunikačné schopnosti
  • analytické myslenie
  • obchodné alebo marketingové vedomosti sú výhodou
  • skúsenosť s podobnou pozíciou je výhodou
  • príjemný a zdvorilý prejav, profesionálne a reprezentatívne vystupovanie
  • pozitívny, proaktívny, systematický prístup k práci
  • samostatnosť
  • odolnosť voči stresu
  • ochota učiť sa nové veci
  • angličtina na pokročilej úrovni, francúzština výhodou
  • stredoškolské alebo vysokoškolské vzdelanie


Adresa spoločnosti:


Kontakt:
Kontaktná osoba: Veronika Borončová
E-mail: kontakt.bratislava@legrand.sk