PRIDAŤ OTÁZKU NA LEGRANDFORUM.sk

Meno *
E-mail *
Telefón *
Informácia o telefónnom čísle nebude zverejnená,
slúži iba na interné účely pre potrebu ďalšej konzultácie.
Zaradenie *
Nadpis *
Otázka *
 
  polia označené * sú povinné

Voľné pracovné ponuky

Obchodný reprezentant pre Žilinský kraj

 

Legrand je jeden zo svetových lídrov v oblasti elektrických a informačných infraštruktúr budov (obytné, administratívne, priemyselné). Do nášho obchodného týmu hľadáme človeka na pozíciu Obchodný reprezentant / Sales Representative pre región Žilinský kraj. Pozícia je vhodná pre juniora aj seniora, pracovné úlohy budú adekvátne upravené. Jedná sa o komplexnú obchodnú pozíciu. Hlavnou úlohou je rozvíjať a budovať pozície Legrand v uvedenom regióne. Máš koncepčné myslenie, chuť obchodovať, si kreatívny, máš vzťah k technike? Ak áno, táto pozícia je ideálna pre teba. Pracovné úlohy sú pestré, starostlivosť o priamych klientov (distribučná sieť), maloobchody v regióne, komunikácia s realizačnými spoločnosťami, projetantmi elektro, výrobcami rozvádzačov. Taktiež obchodné jednania na vyššej úrovni (gen. dodavatelia, investori). Spolupráca na pripravovaných a realizovaných projektoch v regióne.

 

Náplň práce


  • Starostlivosť o distribučnú sieť a zverených klientov.
  • Obchodná činnosť vedúca k zvyšovaniu obratu.
  • Informácie o nových výrobkoch, technická podpora.
  • Realizácia obchodných akcií.
  • Obchodná starostlivosť pre klientov (vybavenie tech. dokumentáciou, katalógmi, vzorkami a podpornými prostriedkami.
  • Školenia personálu,
  • Sledovanie obratov za účelom dosiahnutia stanovených cieľov, monitorovanie platieb a realizácie obchodnej zmluvy.
  • Návrh obchodných podmienok.
  • Vyhľadávanie, sledovanie a ovplyvňovanie projektov za účelom predaja výrobkov spoločnosti.
  • Vytváranie cenových ponúk pre klientov v rámci stanovených pravidiel.
  • Obchodná činnosť vyplývajúca z marketingového plánu, obchodné návštevy ostatných partnerov (investori, projekcia, architekti,veľkoobchod, inštalačné spoločnosti, výroba rozvádzačov…).
  • Evidencia obchodných návštev a aktivít k projektom v systéme Salesforce.
  • Prieskum trhu a odovzdávanie príslušných poznatkov product managerom.
  • Spoluúčasť na obchodných a propagačných akciách.
  • Spoluúčasť pri školeniach klientov
  • Budovanie a udržiavanie profesionálnych vzťahov s obchodnými partnermi
  • Obchodná spolupráca s obchodným týmom (BDM, key account a regionálni obchodníci)
 

Zamestnanecké výhody, benefity


  • Prostredie silnej a stabilnej medzinárodnej spoločnosti
  • Motivačná viaczložková mzda (viaczložková mzda + ročný bonus )
  • 13. plat
  • Zaujímavá, rôznorodá a samostatná náplň práce
  • Interné a externé školenia
  • Sociálny fond a iné príspevky
  • Služobný automobil
  • Teambuildingové akcie
  • Dobrý kolektív
  • a iné benefity
 

Požiadavky na zamestnanca kandidát na obchodného reprezentanta


  • koncepčné myslenie
  • zameranie na strategické ciele
  • dobré komunikačné schopnosti
  • obchodné vedomosti, ideálne z oblasti elektro
  • skúsenosť s podobnou pozíciou je výhodou
  • príjemný a zdvorilý prejav, profesionálne a reprezentatívne vystupovanie
  • pozitívny, proaktívny, systematický prístup k práci a zvereným úlohám
  • samostatnosť
  • odolnosť voči stresu
  • ochota cestovať
  • angličtina na pokročilej úrovni
  • minimálne požadované vzdelanie:  stredoškolské s maturitou
  • počítačové znalosti: Microsoft Excel, Word, Power Point
  • vodičský preukaz skupina: B
 

Postup výberového procesu


  1. screening životopisov
  2. osobné stretnutie s obchodným riaditeľom, s vedúcim tímu regionálnych obchodníkov
  3. osobné stretnutie s country managerom (konateľom)


Adresa spoločnosti:


Kontakt:
E-mail: kontakt.bratislava@legrand.sk

 

OFFICE ASSISTANT

 
Miesto práce:
Panónska cesta 7, 851 04 Bratislava

Druh pracovného pomeru:
plný úväzok, doba neurčitá

Termín nástupu:
ihneď

Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:
Základný plat od 850 EUR /mesiac v závislosti na Vašich skúsenostiach*
 

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

 
  1. Máte skúsenosti v administratíve?
  2. Máte rád/rada poriadok, systém v práci a viete pružne reagovať na zmeny?
  3. Nebojíte sa komunikovať v angličtine?
  4. Baví Vás organizovanie, komunikácia s ľuďmi a nemizne Vám úsmev na tvári?

Ak „ÁNO“, tak ste správny kandidát do nášho tímu.

Náplň práce, ktorá Vás čaká:
  • Sekretárske a asistentské práce pre riaditeľa spoločnosti
  • Administratívno-organizačná podpora vedúcich oddelení spoločnosti
  • Organizačné zabezpečenie služobných ciest pre zamestnancov a návštev zo zahraničia
  • Vedenie recepcie
  • Prijímanie a vybavovanie telefónnych hovorov, uvítanie a prijímanie klientov a návštev
  • Odosielanie faktúr a pošty klientom, príprava pre účtovníctvo
  • Spracovanie a evidencia došlej a odoslanej pošty, organizácia mailingov
  • Vedenie zápisov z porád
  • Komunikácia s úradmi, dodávateľmi a inštitúciami
  • Zabezpečovanie nákupu kancelárskych potrieb a občerstvenia, príprava objednávok pre chod kancelárie
  • Zabezpečovanie servisných opráv hnuteľného a nehnuteľného majetku
  • Príprava protokolov v súvislosti s evidenciou majetku
  • Vedenie dochádzky zamestnancov
  • Evidencia všeobecných informácií o zamestnancoch a klientoch spoločnosti
  • Interná komunikácia (organizovanie školení, firemných akcií, interných aktivít a kurzov)
  • Asistencia pri príprave marketingovo-komunikačných aktivít
 

Iné výhody


  • Prostredie silnej a stabilnej medzinárodnej spoločnosti
  • Zaujímavá, rôznorodá a samostatná náplň práce
  • Priateľský, mladý a dynamický kolektív
  • Systém firemných výhod
 

Požiadavky na zamestnanca



Minimálne požadované vzdelanie:
stredoškolské s maturitou

Pozícii vyhovuje aj uchádzač so vzdelaním:
vysokoškolské I. stupňa, vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti:
anglický jazyk – aktívne, ovládanie francúzskeho jazyka je výhodou

Počítačové znalosti:
Microsoft Excel, Word, PowerPoint, Outlook: pokročilý

Vodičský preukaz:
B

Pozícia je vhodná pre absolventa:
Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti
  • skúsenosť s podobnou pozíciou je výhodou
  • komunikatívna, nekonfliktná a flexibilná osobnosť
  • príjemný a zdvorilý prejav, profesionálne a reprezentatívne vystupovanie
  • pozitívny, proaktívny, systematický prístup k práci a zvereným úlohám
  • samostatnosť
  • odolnosť voči stresu
 

Inzerujúca spoločnosť

 

Stručná charakteristika spoločnosti:
Medzinárodná spoločnosť, svetový špecialista pre elektrické inštalácie a digitálne systémy budov

Adresa spoločnosti:
LEGRAND Slovensko, s.r.o., Panónska cesta 7, 851 04 Bratislava
http://www.legrand.sk  
 

Informácie o výberovom konaní

 
  • Poprosíme poslať CV v slovenskom a anglickom jazyku na mailovú adresu: jan.hupka@legrand.sk
  • Budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov
  • *Podľa zákona máme povinnosť uvádzať minimálnu hrubú mzdu, ktorú uchádzačovi ponúkame bez variabilnej zložky a iných benefitov. Pri zostavovaní celkovej mzdovej ponuky vrátane benefitov pre vybraného uchádzača vždy dôsledne zvažujeme Vaše skúsenosti, schopnosti, vzdelanie a profesionálnosť. Našou filozofiou je vždy férová odmena vychádzajúca z trhových podmienok a profilu vybraného uchádzača.