PRIDAŤ OTÁZKU NA LEGRANDFORUM.sk

Meno *
E-mail *
Telefón *
Informácia o telefónnom čísle nebude zverejnená,
slúži iba na interné účely pre potrebu ďalšej konzultácie.
Zaradenie *
Nadpis *
Otázka *
 
  polia označené * sú povinné

Voľné pracovné ponuky

Business development manager – štrukturovaná kabeláž

 

Legrand je jeden zo svetových lídrov v oblasti elektrických a informačných infraštruktúr budov (obytné, administratívne, priemyselné). Do nášho business development týmu hľadáme človeka na pozíciu Business Development Manager (BDM) pre oblasť štruktúrovanej kabeláže (dátové centrá aj LAN). Pozícia je vhodná pre juniora aj seniora, pracovné úlohy budú adekvátne upravené. Jedná sa o komplexnú marketingovo-obchodnú pozíciu. Hlavnou úlohou je rozvíjať a budovať pozície Legrand v tomto segmente na slovenskom trhu. Máš koncepčné myslenie, prezentačné schopnosti, si kreatívny, máš vztah k technike (ideálne k IT) a láka ťa high end segment? Ak áno, táto pozícia je ideálna pre teba. Pracovné úlohy sú pestré s vysokou mierou autonómnosti - od strategického a operatívneho marketingu až po obchodné jednania na najvyššej úrovni (konatelia/majitelia firiem) či spolupráca pri riadení distribučnej siete.


  

Náplň práce

 
  • Zabezpečiť vývoj tržieb a podielu na trhu pre produkty zo skupiny Štrukturovaná kabeláž (celkový obrat na Slovensku)  
  • Príprava obchodno-marketingovej stratégie pre Legrand SK (pre oblasť štruktúrovaná kabeláž)
  • Dlhodobé plánovanie predaja - rozpočet, marketingový plán, cenotvorba, kontinuálna analýza konkurencie, sledovanie ziskovosti priradených produktových línií
  • Spolupráca pri riadení špecializovanej distribučnej siete 
  • Technicko-obchodné návrhy pre tendre vo verejnom i privátnom sektore – návrh technického riešenia, vypracovanie technickej dokumentácie, CAD schémy, zoznamy materiálu
  • Projektový B2B predaj – akvizícia nových koncových užívateľov, celkové  obchodné zastrešenie projektu z pozície výrobcu (pre-sales / sales / after-sales), obchodné aktivity na všetkých úrovniach (investor / projektant / stavebná firma / inštalačná firma / distribútor)
  • Budovanie a udržiavanie profesionálnych vzťahov s obchodnými partnermi
  • Obchodná spolupráca s obchodným týmom (BDM, key account a regionálny obchodníci)
  • Školiaca činnosť.

  

Zamestnanecké výhody, benefity

 
  • Motivačná viaczložková mzda (viaczložková mzda + ročný bonus)
  • 13. plat
  • Sociálny fond a iné príspevky
  • Služobný automobil + vyhradené parkovacie miesto
  • Teambuildingové akcie
  • Dobrý kolektív
  • A iné benefity

  

Požiadavky na zamestnanca kandidát na BDM

 
  • koncepčné myslenie
  • kreativita (out of box thinking)
  • zameranie na strategické ciele
  • dobré komunikačné schopnosti
  • obchodné alebo marketingové vedomosti, ideálne z oblasti aktívnych IT zariadení (servery, switche, kamery...nie osobné počítače či mobily)
  • skúsenosť s podobnou pozíciou je výhodou
  • príjemný a zdvorilý prejav, profesionálne a reprezentatívne vystupovanie
  • pozitívny, proaktívny, systematický prístup k práci a zvereným úlohám
  • samostatnosť
  • odolnosť voči stresu
  • ochota cestovať (max. 30 pracovného času)
  • angličtina na pokročilej úrovni (ideálne plynulá) je nutnosťou
  • vysoká škola

  

Postup výberového procesu

 
  1. screening životopisov
  2. osobné stretnutie s obchodným riaditeľom, marketingovým riaditeľom a biznis development manažérom
  3. osobné stretnutie s country managerom (konateľom)


Adresa spoločnosti:


Kontakt:
E-mail: kontakt.bratislava@legrand.sk

 

Asistent/ka zákazníckeho servisu a logistiky

 

Miesto práce:
Panónska cesta 7, 851 04 Bratislava

Druh pracovného pomeru:
plný úväzok

Pracovná doba:
8,00 – 16,30 hod.

Termín nástupu:
01.01.2018

Ponúkaný plat (brutto):
na pohovore
 

Náplň práce

 
  • Príjem, spracovávanie a vybavovanie objednávok klientov (registrácia do systému, alokácia tovaru, generovanie príkazov na prípravu, informácie pre klientov o stave a termínoch dodania).
  • Príprava objednávok od dodávateľov (generovanie v systéme, sledovanie stavu a termínov dodania).
  • Vybavovanie návratov tovaru a reklamácií.
  • Príprava faktúr a  dobropisov  pre klientov.
  • Sledovanie vybavovania objednávok logistickým partnerom na expedícii a na príjme.
  • Priama komunikácia s klientami, logistickým partnerom a domácimi i zahraničnými dodávateľmi, ako aj s kolegami, hlavne obchodníkmi.
 

Požiadavky

 
  • Aktívna znalosť anglického alebo francúzskeho jazyka
  • Počítačové znalosti: Excel, Word, Outlook - užívateľsky
  • SŠ vzdelanie
  • Zodpovednosť, presnosť a precíznosť, dynamickosť, komunikatívnosť, logické myslenie, dobré organizačné schopnosti, ochota a klientsky orientovaný prístup

Práca vhodná aj pre absolventa: 
áno

Adresa spoločnosti:
Kontakt:
E-mail: kontakt.bratislava@legrand.sk